Selin12- SeyranKor eger kendinizi kasarsaniz ozaman biraz aciyor rahat bırakın korkulacak bir şey değil
Yenianneadayii SeyranKor ya ne güzel 37+3üm bende ama doktorum 39da yapacağını söyledi bende merak ediyorum çatım uygun mu değilmi erken yapsın istiyorum ama yapmayacak sanırım
gldn065807 SeyranKor daha dun oldum canım kasma kendini zaten sadece iki parmağıyla bıkıyor okadar acı falanda yok
Selin12- SeyranKor çok kısa süren bir işlem bir kaç saniyelik korkmayın bu benim 3.hamileligim ve her ikisinde de sezeryan oldum onaragmen çatı muayenesi oldum
gldn065807 SeyranKor çok kısa canım ya kimsenin dediklerini duyma bile her insan farklıdır kendini boşa korkutuyorsun
SeyranKor Selin12- benim de bir ihtimal sezaryen olacak ama ne olur ne olmaz doktorum uygun mu diye bakalım dedi.
Afide__ SeyranKor korkmanıza gerek yok emin olun kendinizi kasmayın sıkmayın jel kullanıyorlar zaten saniyelik bir işlem çatı muayanesi🥰
Fehime16 SeyranKor bende cumartesi günü olucam bekliyim seni burda nasıl oluyor diye, bende biraz tedirginim 🤷