Anne88 başka bi yerde daha test yaptır . ümitlendirmek istemem ama bana d söyle oldu idrarda pozitif çıktı kan verdim 0.209 çıktı gebelik yok dediler eve giderken 2 tane daha test aldım . birini eve gider gitmez diğerini sabah yaptım 3 pozitif testim vardı . sağlık ocağına gittim kan verdim , 9 saat önce 0.209 olan beta sağlık ocağında yaptırdığım testte 180 çıktı ! sonuç araştırma hastanesi bana yanlış sonuç verdi . şuan 11 haftalık hamileyim