sh-1707 Suzan-mustafa55 evet bende de öyle karnım büyüyor ama kızım sağolsun hiç hareket etmiyor bende sabırsızlanıyorum artık
Suzan-mustafa55 sh-1707 hiç bi kasılma ağrı varmı bende hiç birşey yok affedersin mal gibi diken üstündeyim bi korku panik allahım sağ salim bi doğsun bi fakir doyurucam vallahi
dilara_cinar99 Bernako Benimde erkek 17. Haftadan beri hissediyorum bu haftalar dışardan bakınca vurduğunu görüyoruz babasıyla 😊
Songulykilicc Bernako benim ilk gebeliğim ve 17. Haftadan beri sabahları hareketlerini hissettim aşırı hareketli ama 3 gündür çok hareketli değil 😔 elimle vuruyorum göbüşume ama maalesef😔 insan hareketini bile özler mi 😍🥰
Bernako Songulykilicc Dün Ben de hiç hissetmedim ama bugün maşallahı vardı 😅 özlenir valla özlenmez mi🤤