Bernako Bugün ilk kez sabah 9 da oğlumun tekmesiyle uyandım 😍 böyle bi vurma yok önce kedim yaptı sandım ama meğer oğlummuş bir iki kere yaptı acıkmış sanırım 🤤😍
Bbbs Bernako Bende tam 20 haftalığım..Tekme şeklinde hiç hissetmedim henüz fakat geçen hafta itibari ile damar atlama,titreşim gibi daha değişik hissiyatlar alıyorum tekme kısmına geçmedik biz henüzz:)bebeğiniz kız mı erkek mii?
Hayallerim95 Bernako bende bu sabah tekmeyle uyandım benşmde erkek 😅 20 hAftalığım bakalım daha meler görcez 🥰
Acemi_anne61 Bernako Ayyyy ilk hissettiginiz an ne kadar güzel unutulmaz oluyor🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 tebrik ederim bundan sonra devam eder
sh-1707 Bernako bende bugün 20+1oldum ama hala hissetmiyorum hareketlerini bende bir an önce yaşamak istiyorum bu duyguyu 🥰
Bernako Bbbs erkek bizim Ama doktor bey bana çok hareketli bir bebek olacak dedi büyük İhtimalle o yüzden hissettim ultrasonda bile ayakları elleri asla durmuyor
Suzan-mustafa55 sh-1707 Bende var bir gariplik ben bazen unutuyorum hamile olduğumu eğilip bakıyorum karnima sizdede Oylemi bi ağrı kıpırdama hiç birşey yok bizdr
sh-1707 Suzan-mustafa55 evet bende de öyle karnım büyüyor ama kızım sağolsun hiç hareket etmiyor bende sabırsızlanıyorum artık
Papatya-Kokusu Bernako Benim kızım açken pek oynamıyor tokken tekmelemeye başlıyor anasının ikinci nefesi 🥰
Ecegunes Ben de bugün 20+1 ilk hareketini 18+6 da hissettim dalgalanma gibiydi balık gibi sanki bir hafta öyle gitti sonra itme şeklinde oldu iki gündür tekme şeklinde vuruyor ama çok hafif güçsüz tekmeler🤣❤️