Kubratrn seymafrnc bana 3. Aydan sonra olabilirsin demişti ama çok arada kaldım bu ayı da geçirsem mi
__Cansu__ seymafrnc Ama aşı olupta bebegini dunyaya saglikli sekilde getiren bir cok kisi var,ben mesela 12 haftamda oldum ilk aşımı 21 gün sonra ikinci aşımı oldu 2 gün önce.
Buseozdemir Dimaa Evet bende 1 bucukta oldum. Sadece kolumu havaya kaldirdigimda bir agirlik oluyo baska bisey yok bendede uyku yapti baska bisey yok çok şükür ☺️
Dimaa Buseozdemir aynı şekilde benm de hafif bir ağrı var bol antikor ve şifa olsun inşallah hepimize🤲🏻☺️