Aysoshh geçmiş olsun 😔 bana düşük riski değil normal dedi bilmiyorum çok da rahatlattı aslında doktorum iki güne geçecek gic stres yapma dedi gerçekten ilac ve iğneyle şuan azaldı bende sadece lavabo için kalkıyorum bolca istirahat dinlenme dedi birde tanı stresten yapmamak ama elimizde değil 😞 bence süreler kişiden kişiye değişiklik gösterir İnşaAllah kimse yaşamaz bizde bir an önce atlatırız görüp göreceğimiz bu olsun Rabbım daha yaşatmasın 🤲🏻