nnisa Kizlarr 11 haftada kanamam oldu hemen iğne progesteron başladık ama böyle yaşayan var mı biraz azalma oldu düne oranla ama korkuyorum usg baktık bebeğimle sıkıntı yok çok şükür kalp atışı hareketi normal dua edin nolur 😞😞
Nurrr- nnisa bende de oldu canım 3 gün önce 10+5 deyim kesenin etrafında kanama alanı olmuş baya bildiğin adet gibi kan gelmişti banada iğne vurdular ve progestan kullanıyodum zaten devam ediyorum kanamam geçti 1 hafta sonra tekrar gidicem kontrol amaçlı yatıp dinlenmemi söyledi doktorum
nidarcn nnisa bende yaşadım bebekte sağlıklıydı benimki Bi haftaya yakın sürdü sonradan içerideki pis kan çıktı kahverengi olarak az Bi miktarda oda Bi aya yakın sürdü ama şükür Bi sorun olmadı bende progestan kullandım hep o sırada şuan 35 haftalığızz
Civcivim000 nnisa aynı haftada gece uykumdan uyandım bi anda kan boşaldı kıpkırmızı hemen hastaneye gittik ben bebek gitti dedim direkt. Doktor muayene etti görünen hiç bir sorun yoktu çok şükür. Sabaha kadar hastanede kaldım iğne serum progestan. ikinci gün kahverengiye döndü 1 haftada tamamen temizlendi.Şuan 23 haftalığız çok şükür her şey yolunda. Stres yapmamaya çalışın. Her kanamada bebek kaybedilmiyor. Allah hayırlı haberler almayı nasip etsin 🤲
3cocukannesii Kanamanın rengi kahve rengi ise korkma, gecen hafta 11+4 de benim de oldu ilaç iğne kullandım şuan yok bişey, benim de bebeğimin kalp atışı hareketleri normaldi, sende korkma bişey olmaz Allahın izni ile 🤲
nnisa 3cocukannesii amin İnşaAllah 🤲🏻❣bisi olmaz ilaçtan önce kırmızıydı ama sonra kahveye döndü şükürler olsun
nnisa Nurrr- evet bende dünden beri yatıyorum sadece tuvalete kalktım dedi doktorum İnşaAllah bisi olmaz ama dua edin ❣
nnisa nidarcn yaaa Allah bağışlasın İnşaAllah saglikla kucağına alırsın dua et darısı bize olsun sağlıkla 🤲🏻
nidarcn nnisa hatta ben kanamam olduğu zaman covidde olmuştum ikisi aynı ana denk geldi kan sulandırıcı felan kullandım Allah hepimize kolaylık versin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım❤️
nnisa Civcivim000 amin İnşaAllah sizde sağlıkla kucağınıza alin darısı bana olsun Rabbım verecekse tabiki hoc bir sey engel olmaz bu dünyada rızkı vardı umarım sağlıkla gelsin ❣
Aysoshh Benimde pazartesi gecesi kahverengi geldi yerleşme kanamasıdır dedim 5+4 günlük şuan salı gecesi adet olur gibi kırmızı ve çok geldi acile gittik vajinal ultrasyon baktı kesede kanama yok düşük riskin var dedi iğne yaptılar hap verdiler sabaha çıktım öğlen kendi doktoruma gittim oda karından baktı kesede kanama yok ama kanama normal değil beklediğimiz durum değil dedi iğne hap yazdı wc ve yemek için kalkıyorum ilişki yasak kafein yasak hurma ahududu yaprağı ananas bunlar yasak çok dikkat ediyorum insallah bişey olmaz yarın iğne olucam sonra haftada 1 iğne olcak ve 2 hafta sonra doktor kontrolüm var hala kanama var bu normal mi sizlerin kanamada uzun devam etti mi
nidarcn Aysoshh ben Bi haftaya yakın yattım hastanede o ara kanamam vardı ama yavaşça azaldı Bi aya yakında kahverengi olarak geldi
nnisa Aysoshh geçmiş olsun 😔 bana düşük riski değil normal dedi bilmiyorum çok da rahatlattı aslında doktorum iki güne geçecek gic stres yapma dedi gerçekten ilac ve iğneyle şuan azaldı bende sadece lavabo için kalkıyorum bolca istirahat dinlenme dedi birde tanı stresten yapmamak ama elimizde değil 😞 bence süreler kişiden kişiye değişiklik gösterir İnşaAllah kimse yaşamaz bizde bir an önce atlatırız görüp göreceğimiz bu olsun Rabbım daha yaşatmasın 🤲🏻
pelince34 nnisa nnisa bende de olmuştu 9 haftalıkken hemde öyle böyle değil parça parça attı resmen. Hemen gittik hastaneye iğne ve progestan başladık. Çok şükür şuan 18+4 olduk oğlumla ❤️
nnisa pelince34 yaa çok geçmiş olsun bende parça yok ama ilk basta normal regl kanaması gibi oldu progesteronla şuan azaldı biraz daha 3. Gün yarın bi iğne daha var kontrolüm var İnşaAllah hiç bir sey olmaz saglikla kucağımıza aliriz bebislerimizi 🤲🏻