Semra007 şubatta kalp atışı hiç olmadığı içim Kürtaj olmuştum.Daha sonra kendimi rahimini toplamak amaçlı bekledik bu süreçte silik asidi hiç bırakmadım çünkü bir süre sonra tekrar bebek düşüncemiz oldu için.Mayısta bebek düşüncemiz tekrar olunca doktora kontrole gittim ve tedbir amaçlı corasprine başlattı.İsteğim ayda tekrar hamile kaldım.keseyi görünce iğneye başladık ve sağlıklı bir hamilelik geçiriyorum şuan 25 haftalık olduk Rabbim istediğiniz zamanda sizede nasip etsin