Semra007 Merhaba.6+5 günlükken bebeğimin kalbi durmuş kürtaj oldum bugün ilk gebeliğimdi.kürtajdan sonra sağlıklı gebelik yaşayan oldu mu benim gibi olupta
Elif_p Semra007 benim bebeğimin de 8 haftalıkken durdu Kürtaj oldum sonra sadece 2 adet gördüm hemen yine hamile kaldım şimdi 37 haftalık hamileyim🥰hiç moralimi bozma bir kere oldu yine olur benim doktorum hiç bekleme dedi daha iyi olur dedionu dinledim ben de dediği de çıktı sağolsun sağlıklı bir gebelik geçiriyorum gün sayıyorum
Beyzan738 Semra007 evet kuzm benmki iki aylkti kalbi durdu Doktor ara vermemi soledi rahmin toparlansin dinlensin dedi 6 7 ay çocuk düşünmeyin dedi ki öle oldu ilişkiye gir kuzm ama hemen degl bir iki ay geçsin dinlensin rahmn öle gir ilişkiye çocuk içinde dedgm gbi 6 7 ay beklemek çok iyi olrms doktor demsti benm düşükten 8 ay sonra hamile kaldım şuan 5 aylk hamileym çok şükür 💙🤲🏼Rabbim sanada nasıp etsn Stres yapma
Ayceycev Semra007 benim de oyle oldu 2.5 ay sonra tekrar gebe kaldim, şimdi yanimda uyuyor bebeğim. Cok zor bi durum yasayan bilir, ama sabret olacaktır inşallah 🙂 maalesef cok sık yasanan bi durum
Serpil-Harun21 Semra007 oluyo hayatım neden olmasın öhö benim ablam kaç tane kürtaj kaç tane düşün yaptı anlatamam peş peşe üç Tane çoçuğu var şimdi Kocaman kocaman
Semra007 Elif_p sizin bir sağlık probleminiz var mıydı neden durduğu belli miydi.şu anki gebeliğinizde kanama sıkıntısı yaşadınız mı
Elif_p Semra007 ben hastanede memur olduğum için insiyatif kullanarak hemen kan pıhtılaşması testi yaptırdım bir şey cıkmAdı çok şükür onun dışında bir test yaptırmadım zaten doktor hiç bir sorun yok sağlıksız embriyodur vücut atmıştır onu demişti bu gebeliğimde hiç bir sorun yaşamadım kanama vs
Semra007 Ayceycev çok zormuş gerçekten şu 1 ayımı silip atmak istiyorum çok yıprandım.inşallah sağlıkla tekrar nasip olur
Babydream Semra007 ağustosta 9. Haftalıkken bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum. Şuan 8 haftalık hamileyim ☺️
DilekErdogdu Merhaba 4 kez zorunlu kürtaj oldum malesef ve şu an 14 haftalık hamileyim yani canını sıkma inşallah yine olur ve sağlıcakla kucağına alırsın 🙏🏼
Sevgi1620 Semra007 aynı şekilde benim de 7. Haftada kalbi durdu 8. Haftada kontrolde farkedildi. Sonrasında 2 ay korunmuştuk ve 3.ayda tekrar hamile kaldım şuan çok şükür 25+3üz o yüzden gönlünüzü ferah tutun rabbim hayırlısını versin 😍
annesi_ Semra007 Canım bende 4 kürtaj 1 düşük yaşadım sonrasında rahim operasyonu oldum ardından bikaç ay sonra hamile kaldım yine 6.hamileliğim yani çok şükür 35.haftamdayım iyi düşün iyi olsun herşey.
Leylasiva21 Semra007 ben 22 temmuzda düşük yaptım 16 Ağustos ta hamile kaldim yine suan 12 haftalik olduk 🥰 içini ferah tut sadece bir kez adet adet oldum
dudininannesi Semra007 İlk gebeliğim 12 haftalıkken sonlandı malesef. Kürtaj oldum. Kürtajdan sonraki 1 ay doktorum hamile kalmamamı önerdi. Rahmin kendine gelsin dedi. Sonrasında serbest dedi. İlk ay korunduk. İkinci ay denedik olmadı. Üçüncü ay hamile kaldım. Şimdi 33 haftalık olduk. Rabbim sizede sağlıklı bir gebelik nasip etsin inşallah 🥰❤️