tugbaa_g SekerAnne bebekler kaç aylıkken oyuncak oynamaya başlıyorlar ? Ben bir tane çıngırak hariç hiç oyuncak almadım da bilmiyorum ilk çocuğum 😊
SekerAnne tugbaa_g çıngırak yeterli oyun halısı falan güzel oluyor onu da 4. Ay alırsınız bi de kartlar var ilk kartlarım diye onları inceleyebilirsiniz☺️
mom8327 Biz büyük şeyleri aldık 25 olcam yarın üşeniyorum ben ya bi de yoruyor beni alınması gereken çok şey var gibi kafam yoruluyor abartıya kaçmayan gereksiz içerik barındırmayan listesi olan var mı paylaşsa 🥰
mom8327 tugbaa_g dün bi arkadaş da ben kullanmadım ama göğüs pedi al kıyafete akıyor dedi özellikle çalışanlar için o da kalkan kullanmamış mesela