ggkca tugbaa_g beşik, yorgan, yastık,battaniye, nevresim, havlu, küvet ve bi pijama takımı dışında daha başka bir şeyi yok kızımızın.
kcnr tugbaa_g İyi günlerde kullansın bebişiniz inş .park beşik sallanıyor da çok yetersiz bir sallanma gibime geliyor hamak gibi bir kez itip çekince kendi kendine sallanmaya devam etmiyor ya bana bir acaba dedirtiyor doğsunda artk uyumaz huysuzlanmaya başlarsa alırım ya boşuna masraf olmasın bari
tugbaa_g kcnr bebekler için sallanması çok önemli bişey mi acaba 🙄 yani sallanmayan bişey olsa sağlığı açısından bişey olur mu ki bende beşiğimi sallanmıyor dediğimde herkes sallanan alsaydın iyiydi diyor da
kcnr tugbaa_g sağlık alısından bilmiyorum sallamadan uyutmak daha iyi alıştırmayın diyorlar. ama canım benm yeğenlerim var hiç biride sallamadan uyumadı yani çevremdede sallamadan uyuyan çocuğa hiç rast gelmedim ben yatağa yatır sırtını pışpıla şarkı söyle uyusun olmadı hiç hep çok özendik ama yapabilene takdir ediyorm bzm bebeklerimiz hiç sakin olmadılar önce biraz dizde snra beşiğinde hafif hafif sallayınca uyudular kimisine hamak kurduk gaz sancısı çok olan erken uyanana huysuzlanan bebeklerde iki kişi sallıyorsun battaniyede onlara artk napcanı şaşırıyor insan işte biraz bebekle ilgili onun huyunu bilmekle galiba ihtiyaç duyarsan alırsın olmazsa bende hamak tarzı bişeyi doğumdan snraya bırakıcam
tugbaa_g kcnr anladım canım bende bebeğin durumuna göre alıcam sallamalı hamak gibi bişey bebeğe göre değişiyor belki hiç sallanmayı bilmezse uyur
kcnr tugbaa_g belkide öyle yap duruma göre bakarsın.Herkesin bebeği bir olmuyor 🌸💜Sağlıkla kullanmak nasip olsun inş
ZZeynepP1903 Bende 27+6 günlük oldum çok şükür eksıgım kalmadı. Bütün herseyını yıkadım simdi ütülemesi kaldı. Almadıgım sadece gögüs pompası ve alt acma alt acmayı gereksız buluyorum gögüs pompasınıda duruma göre alırım dogumdan sonra zaten heryer de olan bişe 🤷🏻♀️
tugbaa_g [silindi] büyüklerden beşik aldık oto koltuğu portbebe aldık hastane çıkışı için şifonyer aldık hemen oda yapmayacağımız için dolap almadık bide ocakta doğum olacağı için yaza doğru bebek arabası alıcaz Banyo malzemelerini aldım küvet şampuan vs bakım kremi deterjanı kıyafet olarak çok birşey almadım açıkçası her kafadan farklı bişey çıkıyo yeteri kadar aldım birde illaki getiren alan olur diye. Primanın 1 ve 2 numaralı bezini aldım bebek bakım çantası iki tane biberon 1 tane emzik Kendim için göğüs kremi göğüs pedi doğumdan sonra hasta bezi depend iki tane gecelik aldım terlik işte hamile külodu yaniii aklıma gelenler bunlar almadıklarım da göğüs pompası göğüs kalkanı falan işte tırnak makası alıcam Konak tarağı bebek temizleme pamuğu gibi küçük şeyler kaldı ana kucağı alıp almama konusunda kararsızımmmm doğunca bakıcam ona belki ikinci el de alabilirim sonuçta az bi zaman kullanıyorlar
ZZeynepP1903 tugbaa_g amin cnm cümlemizinkini erken dogum rıskım oldugu için kısa sürede bıtırdım kendim gidip alısveriste yapamadım hep ınternetten söyledim mecburen 🤷🏻♀️
SekerAnne tugbaa_g 22. Haftadayız 2. Gebeliğim oldugu için çok bi şey almayacağım o yüzden daha bi şey almadım Kendime pijama takımı 2-3 tane hastane çıkışı Kanguru Bebek bakım çantası Bir iki süslü şapka ya da toka alacağım 🥰ilk çocuğum erkek olunca heves ettim
tugbaa_g SekerAnne ikinci çocukta daha deneyimli ve rahat olunuyordur tabi pek bişeye gerek kalmıyordur 😊
SekerAnne tugbaa_g evet canım gerçekten öyle oluyor ilkinde ben hep ortak ara renkler almıştım ablamdan da var ilk 6 ay kıyafet zaten eskimiyor 🥰 yepyeni duruyorlar Oyuncak bebek arabası park beşik de duruyor zaten 😅
tugbaa_g SekerAnne bebekler kaç aylıkken oyuncak oynamaya başlıyorlar ? Ben bir tane çıngırak hariç hiç oyuncak almadım da bilmiyorum ilk çocuğum 😊