tugbaa_g nasipse bizimde ocakta doğum :) büyük alışveriş olarak bebek arabası puset kaldı eşim yaza doğru alalım diyor kışın kullanılmicak çok diye . Ama bilemiyorum kararsızım. Yine de hastaneden çıkarken veya aşıya kontrole giderken puset gerekli diye onu da alıp çıkaralım aradan diyorum ama bilemedim. Ya da yalnızca puseti alıp yaza doğru da bebek arabasını mı alsak kafamda soru işareti 😂