Azizinannesi2 Belacivciv seninki bundan o zaman canım benimkide bundan içine göre döşek yaptım işte sende öyle yap bence
Lulikli Belacivciv ben park yatağın içine yataş ninni ya da twiny almaya düşünüyorum canım. Biri 5 diğeri 7 cm. Üstüne de reflü yatağı alacağım
esredn Belacivciv yenidoğan ölümlerini önlemek için ilk etapta yatağın ne çok sert ne de çok yumuşak olmasını öneriyorlar. Çok yumuşak ve katlı yataklara gömülüp nefessiz kalabiliyorlarmış.
MerveNur- Belacivciv ben de bakıyorum da sünger yataklar hep 10 cm falan ilk yıl rahat götürür ama bir yaşından sonra çocuk ağırlaşınca acaba yatak çöker mi çocuk rahatsız olur mu diye düşünmekten bi yatak alamadım
Belacivciv MerveNur- Sünger olduğu için bilemiyorum, 6. aydan sonda normal beşiğe geçicem ben onun içine güzel bi yatak alırım uzun süre kullanmalık
Poyrazin_annesi Ay benımkıde öyle cok ınce bende reflü yatagı koydum ama cok kucuk oldu ıcıne bende oyuzden babynest siparıs verdım ıcıne koycam
MerveNur- Azizinannesi2 benim beşik büyük 70 140 o yüzden baya kullanacak diye gene bikaç senelik bi yatak olsun istiyorum malum masraflar bitmiyor ne kadar götürse kardır. Dediğiniz portatif beşikten de var onda reflü yatağı ile kullanıcam zaten onu hallettik öyle😊
Belacivciv Kerem_mom O tarz yatakları büyük beşiği için alacağım, şimdilik 6 ay kadar kullanılacak bir şey bakıyorum
Azizinannesi2 MerveNur- Hiç deme masraflar artıkça artıyor benimki bu beşikten ben almadım oglanda vardı kızda da kumaşını diktik yeniledik öyle kullanıyorum