Belacivciv Kızlar benim anne yanı beşiğinin içindeki yatak şöyle(alta fotoğraf koydum). Ne çok sert ne çok yumuşak ama bana ince geliyor bilmiyorum üstüne bi yatak daha alınmalı mı yoksa reflü yastığı mı koysam? Kafam karışık karar veremedim bi türlü🙄
Azizinannesi2 Belacivciv Ben içine göre yün döşek yaptım onu koydum hatta benim yatağım yüksek bebeği alıp koyması zor oluyor diye içine iki tane elyaf yastık koydum yatağı yukselttim 😂😂
ikikuzuannesi_18-21_ Belacivciv benim park yatağın içinde böyleydi ince sünger bende içine 1 kat pamuk yatak atmıştım çok kalın olmayan. İnce bir yün döşek atabilirsiniz sizde.
Ceylin680 Belacivciv BEyby nest diyorlar içi elyaf bir sepet yada alt açma yorganı diyorlar içi elyaf oda zor katlanıyor şişman biraz .yada reflü yatağı var .sizde ne varsa onu koyarsınız ama dediğim gibi bebekler rahat oluyor sknti olmuyor ince yatak
Belacivciv Azizinannesi2 Hahah mantıklı😂 Ya benim yatakla aynı seviyede zaten ama ince diye rahat edemez gibi geliyor sadece. Pamuklara sarasım var çocuğu😂
Azizinannesi2 Belacivciv Aslında rahat ediyorlardirda biz analar rahat edemiyoruz ama işine ona göre döşek at 😂😂
alparslanannesii1661 Benimki de boyle inceydi heyner yatak aldim kalin olanindan ne sert ne cok yumusak uzun sureli kullanim icin
Belacivciv alparslanannesii1661 Ölçüleri nasıl peki büyük yatak için mi benim ki anne yanı ama büyük değil odam büyük olmadığı için
alparslanannesii1661 Belacivciv benim de odam buyuk degil malesef besik 60×120 anne ysni olarakta geciyor Bu yatagi Buda besigi yorumlarda yatak hakkinda cok olumsuz yorum vardi yataksizini tercih ettim ben
Belacivciv alparslanannesii1661 Yaa güzelmiş ama benim yatak daha küçük😅 Bakayım belki küçük boyları vardır
Azizinannesi2 Belacivciv seninki bundan o zaman canım benimkide bundan içine göre döşek yaptım işte sende öyle yap bence