Sblut23 37+3 oldum az önce geldim kontrolden benimde ağrılarım oluyordu doktoruma sordum nasıl olduğunu sancının günde 10 kezden fazla olursa gerçek sancı demekmiş birde düzenli kasılma eşlik ediyorsa o şekilde anlaşılırmış yani bu yaşadıklarımız fırtına öncesi sessizlik gibi birşey 🙂