Bebiscann Gamzemert1 çok güzel canım isim konusunu buraya açmayın bence siz begendiyseniz tamamdır çünkü herkesin isim zevki farklı size farklı yorumlarda bulunabilirler ve soguyabilirsiz
Dryakbts Gamzemert1 bence güzel bir isim. Benim eşimde alparslannyada arhan istiyor. Alparslan daha ağır basıyor ama 😍😍
brfnyildirim Gamzemert1 iki ay önce yeğenim oldu adı Alp Arslan çok tatlı bence kardeşim iki isim olarak yazdırdı
Alka Gamzemert1 güzelde canım aşırı derecede çok koyuluyor bu aralar o yüzden ben sevmiyorum. Herkes aynı ismi koyuyor.