Gamzemert1 Merhabalarr 🌹 dün bebegimin cinsiyetini öğrendim erkek olacak Allah’ın izniyle eşim ilk zamandan beri erkek hissediyor ve ismini Alparslan koymak istiyor sizce nasıl isim yada başka öneriniz varmı ? 🙂🥰😉
Mercimek17 Gamzemert1 güzel ama çok ideolojik. Farklı çevrelerin içinde zorluk yaşamasın sonra. Yine türkçe başka isimler de olabilir. Balamir baturlap mete kağan vs gibi. Siizn kararınız ama ben ileriyi düşünerek koymazdım sanırım. Bizim dde Mete olacak inşallah.
Asyaveannesi36 Gamzemert1 oğlum olursa bende Alparslan koyacağım inşallah şimdi kızımız olucak Asya 🙏🏻 Bence çok güzel bir isim
cahillesohbetikestim Gamzemert1 en güzel isim oğluşumuzun adı olacak inşallah şimdiden ismini duydu mu tekmelemeye başlıyor minik adamım 🤣🥰🧿💙
duyguuudmr Gamzemert1 Kesinlikle harika bir isim. Oğlumuz olursa bizde Alparslan koyacağız inşallah 🥰
Mercimek17 Kubra_K alparslan türkeş i bilmeyen yoktur. Mete, Balamir, Baturalp le ilgili siyasi bi lider bilmiyorum o yüzden
Minnakkurabiyeveannesi27 Gamzemert1 bence çok güzel bir isim bende çok seviyorum Alpaslan ismini adıyla yaşasın jnsallab
nurunhayali Benimde ikizlerim var ikiside erkek biri Alparslan olacak nasipse çok güzel bir isim😍 diğeride Göktuğ inşallah 🥰 adlarıyla yaşasınlar vatanına ailesine hayırlı evlat olsun yavrularımız 🥰
Oznurkk Gamzemert1 bence çok güzel isim. Bizim de kızımız olacak adını babası koyacak . Koysunlar ya. Hem isim de güzel bence değiştirmeyin. 🥰
guzel_anne1 Gamzemert1 Güzel isim aslında ama fikir olsun isterseniz ; Göktuğ Aras Eymen Ali Kerem Ömer Asaf Kerem Asaf Baturalp Yağız Fırat Yiğit gibi isimler bence kulağa çok hoş geliyor
Aylin2011 Gamzemert1 erkek kardeşimde oğlu olursa Alparslan ismini koymak istiyordu şimdi 1 yaşında Alparslanımız var çok güzel bence
Damlamuratalparslan Gamzemert1 oğlumun adı .çok güzel çok .doktor doğduğunda bunun neresi Alparslan bu küçücük daha demişti . Yani demek ki kulağa böyle güçlü kudretli bir isim gibi geliyor çok güzel ❤️😍
Gnz Gamzemert1 yeğenimin ismi biz çok seviyoruz ismini isminden dolayimidir bilmem ama cokta akıllı bir çocuk😍