38 haftalık hamileyim her kontrole gittiğim de hep alttan bakılıyor (kamerayla, birde enfeksiyon mantar vb var mı diye de bakıyolar )son zamanlar da açılma var mı diye de parmağıyla bakıyor ama hiç hissetmiyorsunuz bile onu , Herkesin dediğine kulak asmayın insan yaptırdıktan sonra “ay gerçekten bu muydu “diyor 😄 Üstelik herkesin acı eşiği farklı kendinizi korkutup strese girmeyin ☘️ Güzel düşünün güzel olsuun 🤲🏻 🌸