-Ozge- Ben çatı muayenesi olmuştum ama ilk aylarda ağrım vardı ultrason sokup bakmıştı vajinama,şimdi 37. Haftada olacağım biraz farklı oluyormuş sanırım biraz tedirgin oldum onda ama doktorum eğer o gün çatı muayenesinde rahat olursan normal doğumu da rahat yaparsın demişti şuan 30. Haftadayımmmm🥰