Elif1mom Ayyy cnm benim vala çok zor bir durum ya 😔ben 20 gün önce ciğer geliştirici oldum ben hastarnye acile gelirken benim tansiyon 20/14 çok fazla yüksekti başım varya ölüyor dum baş ağrısından Rabbimden dilerim ki bebeğinizi en kısa zamanda kucağınıza alırsınız inşallah 😔😔🤲🤲