Hayal2121 ben tansıyon nedır bilmezdm 30 haftalık olunca yuzumun şişliklerınden gözlerımı acamıyordum öyle tansıyonumı ögrendık ve hastane yatısı yapıldı cuma yapıldı ıdrar toplandı daha sonuc cıkmadan pazar bebegım sezeryanla alındı. pzartesı bılıncımı kaybettım beynımde odem oluştu ve görme yetımı komple kaybettım hala toparlanadm.sızı korkutmak ıstemem ama daha bır ay önce basıma geldı.iyiki hastanedeymısım dedım.o yuzden hafıfe almayın cıkmayın hastaneden dua edin ilk once sıze bısı olmasın sonrada bebısınıze Allah ıkınızi de korusun.Allah herkesın yardımcısı olsun