kemalim01 Varmı benim gibi bekleyenler aşırı merak heyecan içindeyim rüyamda gördüm bugün test yapıyorum ve pozitif görüyorum haydi beraber burda bekleyelim
kemalim01 Anne88 erken gebelik testinde belki çıkar 8 güne kadar sonuç veren test varmış onda çıkabilir hadi hayırlısı inşallah pozitif görürsün canım
Akkiz__elis Anne88 Çıkar canim ben adetime 8gun kala yaptım çıktı çok silik ve gerkceten de hamileymisim
Sevdapl kemalim01 ben varım. Bat 19. Yumurtlamayı çatlamayı değerlendirdik. Şu an bel ağrısı başladı. Tuttu diye düşünüyorum erken diye test yapmıyorum hayırlısı bakalım ☺️
kemalim01 Haydi hayırlısı bende değerlendirdim günümü sabırsızlıkla bekliyorum ama erken birşey yapamıyorum bende geçmeyen kasık ağrısı bek ağrısı var belirti olarak bekleyip görelim inşallah pozitifleri
Papatyamm123 Kizlar Bende 19 unda qdet gunum qma yoğun bir şekilde beyaz qkintim var sizlere mevcutmu
kemalim01 Papatyamm123 bende yok akıntı sadece idrara sıkışıyorum afedersiniz zor yetişiyorm ve kasık ağrım karnımın altında ağrı var
kemalim01 Anne88 normal test yapmaya çok erken bendede var yapmıyorum ben erken gebelik testinde belki çıkar sizin çıkamayabilirde yani biraz daha bekle istersen
kemalim01 Bebekisteyenn çok geçmiş olsun ama ilaç felan kullanmadıydanız agır atlatmıyorsanız etkilemez diye düşünüyorum öyle okumuştum burda bir postta inşallah öyle olur dualarım sizinle 🤲
Papatyamm123 Dumbo ben geçtiğimiz ay kimyasal gebelik geçirmiştim bu Ay nasip olurmi bilmiyorumm bakalkm beklemedeyim
EdizEliz Dumbo bende de akıntı var cnm. İster istemez döllenme ile ilgili mş erken belirti öi diye şüphe duyuyorum
Pinpirikanne Dumbo benimde 21 inde bat canm beyaz akinti bndede var belirti olur mu acaba gecn ay hiç boyle bsey yoktu