SelmaGlKse Bildiğiniz tavsiye edeceğiniz ayrıntılı ultrason yapabileceğim yer var mı Trabzon da bi de fiyatını söylerseniz çok teşekkürler
Elifaaksoyy SelmaGlKse bugün doktorum ayrıntılı ultrasyonun 300 tl olduğunu ktününde yaptığını ama ücret aldığını söyledi
SelinUzun SelmaGlKse fakültede ücretsiz yaptırdım ama en başından beri oraya gidiyorum. Genellikle 1 ay sonraya gün veriyolar ama 1 aydan erken çektirmek istersen 150 lira ücreti var canım
Denizz01 SelmaGlKse ben medicalde yaptırdım karadeniz ama inanın çok güzel ilgilendiler , meydanda özel bi klinik var boynerin üstünde orası da müthiş bi yermiş 400 tl aşırı net çekimlerş ve incelemeleri de güzelmiş ama bende çok memnun kaldım 365 tl verdim
Smyre Medicalda yaptırdım 190 tl canım ama renksiz , renkli olan 300 küsür tıbbi olarak bi fark yok ikisinin arasında
SelmaGlKse Smyre Elifaaksoyy doktorunuz hangi hastanede acaba ben gitsem direk yapılır mı çünkü 22 haftalık oldum tam zamanı
SelmaGlKse Elifaaksoyy ktü baya ileri tarihe gün verdi maalesef o zaman da ben 25 haftalık oluyorum 😬
1prensesannesi Ktu de 150 TL ücreti var 40 dk sürmüş gelinimiz gitti bende devlette yaptırdım ücretsiz 5dk sürdü hic memnun olmadım. Ama biri varmış özel muayenesi varmış ultrason için mustafa alemdar miydi hatırlamıyorum ismini çok iyiymis ücreti 400 TL imiş
1prensesannesi Hsna1 ne zaman yaptırdınız acaba çünkü paralı diye biliyorum ki 150 TL vermiş bizim gelin ama sene baslariydi galiba ocak şubat gibi
Smyre SelmaGlKse Aynı hafta içinde randevu veriyo uzun değil yani yıldızlı ya da Karadeniz’e gidebilirsin önceden Arayıp sor istersen bilgi amaçlı ben öyle yapmıştım.
Ayca91 1prensesannesi tavsiye ederim Hatta bu cumartesi tekrar gidicem. Fetal Eko cektirmeye hemde kizimi Tekrar renkli gorebilcem 🤗
1prensesannesi Ayca91 ne güzel canım benim doktor istersen çektirme dedi sırf merak ettiğim için devlette çektirdim ama hiç ilgi yok tabi 5 dk sürdü. Sen normalde kime gidiyon muayeneye canım 😊
1prensesannesi Ayca91 medikal nebahat hanim evet benim istegime bıraktı illa çektir diye diretmesi bende gittim devlette cektirdim