@Asterujdndl doktoruna söyle bu şikayetini belki normaldir bu durum çünkü benim ilk haftalarımda çok fazla kasık agrım olmuştu acile vs gitmiştim apandis demişlerdi ama ben biraz daha bekledim şüphelenmiştim hamilelikten test vs de yapmışlardı başta çıkmadı sonradan çıktı ama iyiki beklemişim yoksa bıçak altına boşuna yatıcaktım karın agrısı da normaldir inşallah bence kanaman lekelenmen yada yerinde durdurmayacak kadar agrı yoksa problem yok demektir canım ☺️