S_y_e_94 Aymelek5353 hayırlısıyla Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin sizede. Kolestaz çıkmadı çok şükür doktorum tahlil yaptı. Hamilelikte böyle şeylerin olabileceğini söyledi
S_y_e_94 elifsutaha35 o zaman bende kullanayım losyonu. Kükürt sabun duydum aslında oda iyi geliyormuş. Banada dedi hamilelikten olur öyle kaşıntılar diye gerçekten gece uyutmuyo mafoluyorum kaşınmaktan
elifsutaha35 S_y_e_94 Kesinlikle kükürt sabunun cok faydasını gördüm ben deneyin sizde insallah sifa bulursunuz hayırlısıyla alın bebeğinizi kucağınıza
S_y_e_94 Rumeysayunus bende öyle yaa artık gece olunca uyuyamıcam gene diyip psikolojik olarak etkileniyorum 😂
Zuhranas S_y_e_94 geçmiş olsun canım hiç yorma kendini yapmadığım şey kalmadı benim tüm vücuda yayılıp tüm vücutta çıkmadan geçmiyor allah yardımcın olsun
Sedaaskl18 Benimde vardı kaşıntılarım aynı şeyleri söyledi doktor herşey temiz çıktı daha sonra eşimde başladı uyuzmuş meğer kaç haftadır uğraşıyorum temizlik tedavi uzun bir süreç ve her gün ağlıyorum geçmicek diye korkuyorum ihmal etmeyin derim
S_y_e_94 Sedaaskl18 öyle mi bende doktoruma gittim tekrar sordum hamileliktenn normal dedi. Bende öyle ağlıyorum kaşımaktan uyuyamıyorım Allah yardımcımız olsun size de banada