Kızlar 35 haftalık gebeyim aşırı derece hatta kaşımaktan yara olmuş bi karnım var doktorum kan tahlili yaptı temiz çıktı ovadril losyon diye bişey verdi rahatlatsın diye bende arastırdım hamileler kullanamaz diyor bu losyonu kullanan varmı yada siz bu kaşıntıyla nasıl başa çıkıyorsunuz