Betulllll canım arkadaşımın bebeğine de kist war demişler kalbinde de parlaklık var demiş 1-2 hafta sonra başka hastaneye götürmüş hiç bişi çıkmadı doğdu gayet sağlıklı. Doğduktan sonra da götürmüşler hastaneye hiç bişi yok. Hiç sıkıntı yapıp bebeğini olumsuz etkileme çok kişide okudum ben bunu ya zamanla kayboluyor ya da yanlış görülüyor.