Betulllll bende 20.haftadayım iki tane kist bendede çıktı ama kafama takmıyorum 16.haftamda öğrenmiştim kist olduğunu geçen hafta gittim ve küçüldüğünü gördüm bir dahakine muhtemelen kaybolur dedi doktor zaten çoğunlukla kayboluyormuş ve hamilelerin çoğunda görülüyomul strese gerek yok bebekler bizden daha rahat atlatıyorlar herşeyi önemli olan onların bizim stresimizi sıkıntımızı hissetmemeleri😊