Asli1514 kesinlikle tek isim bence benim de iki ismim var resmen ikinciyi elimde olsa sildircem gereksiz yük 😁 çocukken fena değil de büyüyünce saçma oluyo kullanılmıyo zaten , kızıma tek ve kısa isim koydum ikinciye hamileyim yine tek isim koyucaz inşallah.