Asli1514 benim kardeşimin iki ismi var mesela . ilk ismini o kadar kullanmıyoruz ki , kardeşimin 1 sene önce mezun olduğu okulda ben staja başlamıştım . kardeşimde başarılı bi öğrenciydi . okulda tanınıyordu . okul müdür bigün bana , sen muhammet’in ablası değil misin dedi . hayır hocam diyorum . adam şaşırıyor , nasıl ya kızım sen muhammet’in ablası değil misin diyo . sinirleniyorum bende hayır hocam ya değilim diyorum . adam da sinirlendi . kardeşimin tam adını soyadını söyledi . ayyyyy dedim evet , o kadar utanmıştım ki 😅😅 okulda ilk ismi kullanıyorlar öğretmenler bizde de asla kullanılmamış bir isim . adam demiştir kim aldı bu kızı bu okula . kardeşine bak ablasına bak . biri üstün zekalı biri gerizekalı 😂😂😂😂😂😂😂