Canım benşmde merak ettiğim bir konu var 11+6 hamileyim taşındığım içim ilk kaydımı yakın aile hekimliğime yaptırdım benim gebelik takibim hiç yapılmadı iki kere gittim ben doktor ne de ebe var kan almadaki görevli numaramı alıyor ebeye vermek için ama geri dönüş yapılmıyor evinde yürüme mesafesinde değilim gidemiyorum gebeliğimde riskliydi hep yatıyorum ben ne yapabilirim