Kızlar gittiğim sağlık ocağı çok başıboş sinirli aksi insanlar iki doktor bir ebe bir hemşire var zaten 26+2 deyim bu zamana kadar izlem için gün vermedi iki defa aşımı oldum ama ilk kaydımı yaparken doktorunun sekreteri yok kimse seni aramaz verilen tarihte gel aşını ol falan demişti çok umursamadım açıkçası ama izlem için ne arar ne sorarlar gitmezsem bile sıkıntı değil bana bir kere gün verildi izlem için onda da ben gitmedim surat çekmek istemiyorum çünkü sabahın köründe yaşlı genç demeden herkesi aşağılayan tavırları var şimdi ben bu ebeyi şikayet ettim başka bir sağlık ocağına kayıt yaptırabilir miyim sanırım gitmek şartmış izleme