Sinoooms tugaba hanıma tedavı için gıttım rahim filmimi tugba hanım çekti. bana boşu boşuna 4 aylık tedavi yaptı gebe kalamadım.bana 5.ay için aşılama önerdi bende emın olmadıgım için başka bı doktora gıttım . Megerse sag tüpümde bi sorun varmış , gıttıgım doktor rahım fılmıme baktıgında gordu sorunu ve başka illerde bırcok doktorda dogruladı ,yanı ameliyat olmam lazımmış .Tugba hanıma bosuna para dokmenin bi anlamı yok . Bana boşuna tedavı uyguladı .pcos hastası oldugumu soyledi alakası yokmus koydugu teşhısler bile yanlış. Asla tavsıye etmıyorum. .