İlk olarak Lokman Hekim hastahanesinde Emine Hanim’a gittim. Kendisini anlamanız için ağzının yanına bir ses kayıt cihazı koymanız gerekiyor. Ne bir detaylı bilgi veriyor, ne göz teması kuruyor, ne yapman etmen gerekeni söylüyor. Hiç memnun kalmadım. Lokman Hekim hastahanesi de sözde özel hastahane. Devletten hiçbir farkı yok ve muayene odasına eşinizi almıyorlar. Kalp atışını duyacaksınız mesela eşin duyamiyor gibi saçma bir uygulamasi var. Çok kalabalık. Lavaboları asla hijyenik değil. Daha sonra Kasım Turan’a gittim. Klinik tertemiz, kendisi çok ilgili, Güleryüzlu, tüm sorulara içtenlikle yanıt veriyor, sürekli kongrelere katılan, kendini geliştiren bir doktor memnundum aslında ama yakın zamanda çok yakın bir arkadasimin bundan 1 yıl önce kendisine muayene olduğunu öğrendim. Arkadaşımın bebeğinin alınması gerekiyormuş. Yanlış bir operasyon geçirmiş, doktor bir yeri dikmeyi unutmuş sanırım, arkadaşımı daha sonra
1 hafta sonra falan hastahaneye zor yetistirmisler neredeyse kan kaybından ölecekmişsin demiş başka doktor. Bunu öğrendiğimden beri kendisinden memnun kalmama rağmen bir guvensizlik yaşadım ve Tuğba Atasaral’a randevu aldım. Bakalım nolacak. Bu arada Kasım Turan’ın ücreti 250 TL. Lokman Hekim: 200 (muayene ücreti) Tuğba Atasaral: 300 TL