Shnern merhaba 🌸 ben hamileliğimin 7 ayına kadar çalıştım ayaktaydım yani her gün 12 saat. İşten çıkıncada her gün yürüyüş yaptım 5 km. En sonda 40 haftaya 1 hafta kaldı doğururum diye dip köşe temizlik yaptım halıları vs kaldırdım 😂 o temizlikten sonra gece ağrılarım başladı evde karşıladım suyum ve nişan gelince hastaneye gittiğimde 5 cm açıklık vardı doğumhaneye inene kada yürüyerek 9,5 cm olmuştu. Rabbim herkeze kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🌸 ben ıkınmada zorlandım ve bebeğimin başı yan diye vakumla çektiler en sonunda. Ikınma egzersizleri yapabilirsinsiniz ve bol bol yürüyüş. Yürüyüş doğuma iyi gelmese bile size iyi gelecektir. ☺️