Ben ilk doğumumu van devlet hastanesinde yaptım ay yapmaz olsaydım 😭 8 cm açıklığa ve herşey güzel doğasında ilerlerken ebemin idiasımıydı neysi bana diyordu seni tam gece bir buçukta doğurtcam filan epizyotomili bir doğum gerçekleştirdi hemde 14 dikiş atarak 😞 ay çok zordu şu an sadece bidaha dikiş düşermi korkusu yaşıyorum 😭