Mucizemm61 Benimde o şekilde oldu yapışkan akinti kimse anlamadı suyum geldiğini alttan ne muayene oldum en son çubukla sıvı alındı o su testi pozitif çıktı öyle suni sancıyla doğuma alındım
Mervexxx Mucizemm61 ayy allah korusun korktum simdi ya :( su seviyen cok iyi dedi doktorum ama ben haftaya yine kontrole gideyim bari ne olur ne olmaz
Busra_47 Mervexxx biliyormusun bu anlattığın benim başıma geldi 10 cm açılma oldu tam dogurucam kordon dolanmasiyla acil sezaryena alındım o yüzden çok korkuyordum doğumdan 7 yıl düşünmedim çocuk daha şimdi yeni 1 aylık hamileyim ama korkmuyor değilim