Aylinim09 Aydın’lı mısınız ? Önce onu sorayım 09 yazıyor da 🥰 o kadar normal ki böyle düşünceler , korkular ben de öyleyim ama ben önceden de öyleydim gebelikte daha da artttı , aileme , eşime , bebegıme kendıme ya bısı olursa diye delircem öyle söyleyim. Eşim okula gönderirken dikkat et dikkat et düşme , arabalara dikkat et çocuk gibi tembihliyorum kaybetme korkusu arttı hormonların da etkısı var . Rüyanıza gelince tedavi sürecindeymıssınız aklınızda hep bebegım olcak mı düşüncesi ile bilinçaltından dolayı öyle görmüşsünüz . Hep dua edin anca öyle faydası olur başka yapacak bıseyımız yok Allah her şeyin hayırlısını versin inşallah ❤️