Merhaba kızlar, 2 hafta sonra ayrıntılı ultrasona gireceğim normalinden bir farkı var mı görüntü olarak ben yok diye duydum ama yaptıranlar tecrübelerini paylaşabilir mi? Sadece sağlık taraması için mi? Birde çocukta bir problem varsa önlem alabiliyorlar mı