Kızlar gündüz bir saat uyumuşum koltukta. Sağ tarafıma yatmıştım. Bir saat sonra bi kalktım göbeğimin sağ tarafı daha şiş. Ellediğimde de hissettim, sol tarafım yumuşak ama sağ tarafım şişti. Resmen sağa kaymıştı. Bu arada 15 haftalığım. Sizce bu normal mi?