Hanımlar özelde doğurmak istiyorum Bursa aritmi hemen hemen 3.500 4.000 TL arası bi fiyat veriyor. Çocuk doğduğunda yapılacak olan aşılar için yine devlete mi gitmem gerekiyor? Ya da özelde yaptırmak istesem bu fiyata ekstra para mı vermem gerekecek?