Minigimh Merhaba anneler anne olmayı bekleyenler bnb35+4 de doğum yaptım kuvezde bebeğim ve benden süt istediler pompayla sağıyorım ama az cıkıyo daha nasıl arttırabilirim fikri olan varmı
-Arya- Minigimh Kaç kg doğdu acaba neden küveze girdi? Bende tam 35+4 hamileyim. Sağlıkla kavuşun inşallah
Kaderkk Minigimh neden kuveze girdi canım haftası erken diyemi bende kızımı 35+5 te dogurmustum ama kuvezde kalmadı sadece 4 5 saat önlem amaçlı solunum cihazına bağlandı geri getirdiler inşallah seninkinden çok kalmaz🙏
Serrammm Stres beslenme kadar süt için önemli iyi şeyler düşün sıcak duş al dinlen bak nasıl sütün artıyor zor ama dediğimi yapmaya çalış sütün %80 i de su bol bol su iç hersey çok güzel olcak 🙏
Minigimh -Arya- Nst de sancı çıktı bi gece hastahanede yattm 2. Doğum sezeryan oldugu için mecbur almak zorunda kaldılar solunum sıkıntısı oldugu için kuvezde
alyaninannesi2 Canım stres yapma suan midesi çok küçük hemen doyar zaten ama aşırı aşırı azsa mama takviyesi yaparlar üzülme sağlık olsun gerisi olur. Kendini üzersen sütün kesilir Allah korusun Sağlıcakla al kucağına
Kbrayankkk2 Minigimh Sıcak duş al ve sicak su torbası bul kaynar su koy memelerinin üzerine koy ikisinin o su soguyana kadar kalsin sut damarlarını acar