Annecikkkk111 Valla canım benim doktorumda ben çatı muaynesi yapmıyorum sancın geldiğinde hormonların etkisiyle pelvisindeki gevşeme ve esneme durumuyla suan hiçbir şey yokken yaptığım muayne aynı olmuyor dedi. Şuan yapsam sezaryen önerebilirim dar diyebilirim ama fiziksel olarak aslında normal doğuma da müsait olabilirsin demişti. Çatı muaynesi sezaryene yönlendiriyor insanı boş yere dedi. Şuan her şey normal bebeğin pozisyonu vb.hiç gerek yok o yüzden sancın geldiğinde her şey netleşicek ona göre hareket edicez dedi.Bilemiyorum açıkçası 🤷🏻♀️