15+5 haftalık hamileyim koku alamıyordum bir haftadır korona testi verdim çok şükür negatif çıktı ama koku alamıyorum diye bugün vikiz kullandım koklayıp burun ucuna sürdüm sonradan Araştırdım ki doktorlar önermiyor yazıyor çok ama çok endişeliyim bir şey olur mu acaba diye çok pişmanım soluduğum için kullanan oldu mu acaba