Bebek4545 Kizlar hamilelik öncesi ve hamilelikte normal olan tansiyonum spinal sonrası 14-9 larda basım catliyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Lütfen yazın
Dilara0638 Bebek4545 bende 5 gün önce sezeryan oldum ama epidural sezeryandı baş ağrım fln olmadı tansiyonumda da bişey yok ama spinalde nasıl oluyor bilmiyorum valla