Leylamehmetnur Cocuk istemiyorum ikinci hamileliğim eşim den sebep istemiyorum bağlatmak için illaki sezaryen dogum mu yapmalıyım normalden doğumdan sonra da baglatma olmuyor mu
Mrv1007 Leylamehmetnur tüpleri bağlatmak için eşinden onay alıyorlarmış… ablam bağlatmak istemişti sezaryen olduğu zaman eşinden onay almamız lazım dediler
Selcann Leylamehmetnur normalde gidip başvurduğunuz da hastaneye normal doğumdan sonra esinizinde imzası ile yapıyorlar. Ben de araştırdım bizim burda 30 yaşından sonra yapıyorlar. Doktorunuza bir danışın isterseniz
Serrammm Malesef olmuyor ve 35 yaş sınırlaması var bazı özeller çok pahalı ama küçük operasyonla bağlıyor
derya46 Leylamehmetnur yengem 28 yasindaydi normal dogum yapti hep enson dogumdan sonra eş yaslanmasi nedeniyle tüplerini baglatti kapali ameliyat oldu diye biliyorum
Busrakzlkc Leylamehmetnur normal doğumdan sonrada normal herhangi bir gebelik olmadanda çok ufak bi kesiyle bu işlem yapılıyor. Ama eş onayı kesinlikle isteniyor .
Leylamehmetnur Hepinizden Allah razı olsun eşim dünden razı onay vermeye yaşım 24 daha doktora soyliyim o zaman dediğiniz gibi inşallah yaparlar
gokcekubra Leylamehmetnur Yaşınız cok küçük eşimden dolayi demissiniz simdi bu şartlarda istemiyorsunuz ileride zaman ne gösterir bilinmez baglatmak yerine önlemini alsanız daha iyi olur insanın karakteri bile değişiyor zamanla iyi düşünün