Kızlar az önce acilden geldim günüm dolduğu için gitmiştim biraz da sancım vardı bebekte bir sıkıntı yok ama gelmiyor açıklık da sadece 1 cm yatış verdiler kabul etmedim sancım da çıkmıyor ben birsyeler hissediyorum ama yoğun olması gerekliymis bir anda ilerleyebilir mi açıklık gerçekten psikolojik anlamda yoruldum