balon ah doğum degilde şu hemoroid ve yırtık problemi beni hep korkuttu 2. Gebeliğim ve 1. Doğumm burnmdan geldi. Ne kdrda dikkat edersem edeym kabız olunca delirck gbi oluyordm şuan doğumuma 2 gğn kaldı ve resmen ağrılrm başladı kremlerimi simdden sürmeye başladm inşallah ilerlemez yoksa kabus gbi😒allah yardmcn olsun kabız olmamaya cok dikkt et beslenmene dikkat et