Anneadayii22
27+4 şeker yüklemesi yaptırdım
Şeker yüksek çıktı diyetisyene gönderdi diyete başladık
Ama geçen 18 gün önce açlık şekerim vs normal çıktı anlamadım bu şekerli içeceği içince insanın sekri daha çok çıkar gibime geldi ama bakalım 🤷♀️
Diyeti uygulayıp açlık tokluk bakılacak inşaallah güzel çıkar 🤲🥺