Dilaraa1 hamililekte normal kız bebeğe mi hamilesiniz. Bunu derlerdi inanmazdım normalde çok duygusalım gerçekten herşeye ağlayabilirim ama hamile olduktan sonra çok ciddi anlamda duygusallığım gitti erkek bebeklere hamile olan kadınların erkeklik hormonları salgılamasındanmış. Salya sümük olurum derken daha dominant oldum